Punkt DPD Pickup
PL15214

Zamknięcie w ciągu godziny

KOLEJOWA 1, 59-300 LUBIN |
pokaż na mapie

DPD PICKUP - AGENCJA REKLAMOWA K2

DPD PICKUP - AGENCJA REKLAMOWA K2

Godz. otwarcia:

Pon - Pt: 08:00 - 16:00

Max wymiary paczki do nadania:

Wymiary: długość 100 cm

Waga: 20 kg

Funkcjonalności

Parking icon

Parking

Nadanie bez etykiety icon

Nadanie bez etykiety

DPD PICKUP - AGENCJA REKLAMOWA K2

Punkt DPD Pickup o numerze PL15214 jest zlokalizowany w miejscowości LUBIN. Jest czynny w dniach Pon - Pt: 08:00 - 16:00 .

Chcesz szybko wysłać paczkę?
Nadaj ją on-line i zanieś do najbliższego punktu lub automatu

Nadaj paczkę online

Pobierz aplikację mobilną DPD Mobile i nadaj paczkę z punktu do punktu już od 10 zł!

Najczęściej zadawane pytania

Wyszukiwarka punktów dostępna jest pod adresem https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-dpd-pickup/ lub w aplikacji DPD Mobile – zakładka Mapa Punktów.

Szczegóły dotyczące godzin otwarcia punktów widoczne są w wyszukiwarce punktów https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-dpd-pickup/ lub w wiadomości informującej o przekazaniu przesyłki do punktu odbioru.

Przesyłka będzie na Ciebie czekała przez 2 dni robocze od momentu umieszczenia jej w punkcie. Termin oczekiwania przesyłki na odbiór możesz na bieżąco sprawdzać w aplikacji DPD Mobile, będzie on widoczny również w wiadomości informującej o przekazaniu przesyłki do punktu odbioru.

Aktualnie nie posiadamy takiej funkcjonalności. Po upływie terminu przesyłka zostanie przekazana na zwrot do nadawcy. W przypadku odbioru przesyłek bez konieczności podpisywania dodatkowych dokumentów – istnieje możliwość odbioru paczki przez inną osobę posiadają kod odbioru, dodatkowo aplikacja DPD Mobile daje możliwość udostępnienia paczki innemu użytkownikowi.

Po poprawnym przekazaniu przesyłki do punktu odbiorca zostanie poinformowany odpowiednią notyfikacją-powiadomieniem. Dodatkowo zachęcamy do śledzenia losów swoich przesyłek w aplikacji DPD Mobile która generuje dodatkowe powiadomienia.

Do odbioru z punktów stacjonarnych potrzebny jest kod odbioru. W przypadku odbioru przesyłek bez konieczności podpisywania dodatkowych dokumentów – istnieje możliwość odbioru paczki przez inną osobę posiadającą kod odbioru, dodatkowo aplikacja DPD Mobile daje możliwość udostępnienia paczki innemu użytkownikowi.

Wystarczy skorzystać z mojapaczka.dpd.com.pl lub aplikacji DPD Mobile by wydać dyspozycje skierowania przesyłki do jednego z punktów odbioru. Dostępność dyspozycji może być uzależniona m.in. od aktualnego statusu przesyłki, parametrów przesyłki czy też usług dodatkowych.

Maksymalne parametry mogą być uzależnione od relacji oraz rodzaju punktu (punkt/automat).
Maksymalne parametry paczki do odbioru w punkcie PICKUP:
waga 20 kg
długość 100 cm
suma obwodu podstawy oraz wysokości ≤ 300 cm

W przypadku automatów paczkowych;
waga 20 kg
wysokość 47 cm; szerokość 40 cm; głębokość 57 cm

Zachęcamy do skorzystania z portalu nadaj.dpd.com.pl dedykowanego dla Klientów Indywidualnych, gdzie w łatwy sposób istnieje możliwość utworzenia konta użytkownika za pomocą którego będzie można rejestrować wysyłki krajowe oraz międzynarodowe do większości krajów Unii Europejskiej. Po poprawnym wypełnieniu zamówienia ale jeszcze przed opłaceniem portal poinformuje o koszcie usługi, który jest uzależniony m.in. od sposobu nadania oraz doręczenia, parametrów przesyłki oraz wybranych usług dodatkowych. W przypadku chęci płatności gotówką za nadanie paczki – cennik dostępny jest https://www.dpd.com/pl/pl/cennik-przesylek-krajowych/ oraz https://www.dpd.com/pl/pl/cennik-przesylek-miedzynarodowych/
Dodatkowo nową przesyłkę w promocyjnej cenie można zarejestrować za pomocą aplikacji DPD Mobile.

W automatach paczkowych oraz w większości naszych punktów nadań istnieje możliwość wysyłki przesyłki bez etykiety. Możesz ją nakleić, ale w zupełności wystarczy napisanie na przesyłce jej numeru (wyraźnie zapisz cały numer paczki 14 znaków w widocznym miejscu). Weryfikacja usługi na https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-dpd-pickup/ do wyboru Filtry i Usługi – > Nadanie bez etykiety.

Aktualnie nie wszystkie punkty świadczą możliwość odbioru paczki z usługą kwota pobrania . Weryfikacja usługi na https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-dpd-pickup/ do wyboru Filtry i Usługi – > Odbiór za pobraniem

Wszystkie punkty nadania przyjmują przesyłki z gotową etykietą (opłacone już wcześniej).
W przypadku chęci płatności gotówką za wysłanie paczki konieczna weryfikacja usługi na https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-dpd-pickup/ do wyboru Filtry i Usługi – > Nadanie za gotówkę.

Bezpośrednie śledzenie nadanej paczki możliwe jest na naszej stronie dpd.com.pl w zakładce „Gdzie jest moja paczka”, w przypadku nadania paczki w automacie paczkowym – dalsza historia widoczna jest bezpośrednio w aplikacji DPD Mobile.

Odbiorca powinien sporządzić protokół w wersji elektronicznej. Protokół dostępny jest pod adresem: https://www.dpd.com.pl/protokol

Samo spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej, prosimy o zapoznanie się z zakładka „Najczęściej zadawane pytania” pod adresem https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Dodatkowo sugerujemy kontakt z wysyłającym w celu ustalenia dalszych kroków postępowania.

Do obsługi naszych automatów możesz użyć aplikacji DPD Mobile. Dzięki niej cały proces odbywa się szybko, sprawnie i wygodnie. Oprócz korzystania z automatów aplikacja daje możliwość m.in. zarządzania swoimi dostawami, śledzenia losów przesyłek, uzyskania numeru do kuriera doręczającego, czy zamówienie przesyłki do wysłania w promocyjnej cenie. Więcej informacji pod adresem http://dpd24na7.pl/

Contact Center DPD Polska (Infolinia)

801 400 373* lub 22 577-55-55*

Contact Center DPD Polska (Infolinia) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00

*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora